Äntligen bloggen!

Guuuud var lång tid det tog att byta plattform, är det någon skillnad nu lixom?

Eftersom att jag inte kunnat blogga på tvååå långa dagar ska jag ge er en sammanfattning:

Lördag:
Oki då låg jag och Ullis och kollade på despe! Och en sak kom vi på, vi har funnit vårt kall! Tracka ner på andra. EH JA vi mår bättre av det! Haha :D

Söndag: Vi färgade ulis hår, det blev faktiskt bra! Jag är förvånad över mina kunskaper ;) Sedan åkte vi till hemmesta för att träna 96orna. Jobbiga små ungar fast faktiskt riktigt roliga :P

Måndag: Då var det dags för skola igen :( Det var inte kul! man kände sig inte det minsta motiverad till något! Och så klart så ska alla nya projekt börja, vi är ju inte ens klara med de gamla!!!! På kvällen så skulle jag haft träning men eftersom att Heli fyllde 19 så åkte jag vi, Jag, Mickis och Nina, dit. Vi fikade och Heli öppnade paket. :D

Idag väntar ingen rolig dag, jag är redan sen till skolan och orkar nästan inte åka dit, men eftersom att ett natur projekt ska böra är det välö lika bra att åka dit. Sedan ska jag och några till till min mammas jobb för att utvärdera hennes arbetsplatts, SUCK! Jag vill bara hem och göra så lite som möjligt igen. Men jag hoppas vi får fika hoss mamma, jag är redan fika sugen!!

Nä nu ska jag väl dra till skolan och "hoppas! att jag inte blir altför sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0