Dagen

Dagen idag var väldigt slapp! Eftersom att vi bara skulle göra någon undersökning idag så blev det en dag på stan i ALLA affärer. Vi var på jakt efter någon studentklänning, men hittade ingen perfekt klänning. Vi skulle också göra våran undersökning om hur folk reagerar när man snor åt sig kläder som någon annan siktat in sig på. Tyvärr var det inga roliga reaktioner vi fick, eller jo från en. Hon fick panik när Mickis tog den gula topen som hon ville ha, så hon gick raka vägen ut ur affären.. HAHA!

Men på väg hem hände det något som kommer förstöra mina bussresor igen! Bomb-mannen hoppade på bussen i Gustavsberg!! Där satt jag fastfrusen och fick världens panikattack! Jag var beredd att plinga och hoppa av med Mickis nästa busshållplats! Men då ser jag att han reser sig upp och vi sitter stelt kvar! Hon kan INTE gå av där han går av, så Mickis väntade till nästa hållplats. TUR! Han höll sig i skinnet och sa ingenting men gud vad obehagligt det var!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan, stackare!!!!!!!

2008-04-14 @ 17:21:43
Postat av: Anonym

EH JA!

2008-04-14 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0