Dammigt Gymkort

Nä inte idag heller! Ingen Björn Gustavsson i parlamentet, blev lite smått besviken. Men men, då kan jag ägna ytterligare en halvtimme här framför datorn. Oj den har redan gått...

Har just gjort iordning lite te och funderar på vad det finns på tv ikväll. Eller ska man kanske lägga sig tidigt ikväll? Ska nog upp tidigt i morgon för att gymma. Undrar om det fortfarande fungerar det är säkert täckt av damm! Jag borde verkligen börja gymma igen! Var föresten och kollade på nya World Class i Mölnvik, det var riktigt fräsht. Man kanske ska byta från Sats till World Class. En sak är i alla fall säker jag borde börja gymma igen! Vet inte när jag gick dit sist. Träna har jag inte heller gjort på flera veckor nu, shit. Nä i veckan har jag tänkt ta tag i det, får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

träna träna träna träna!!

Du klarar det!

2008-04-13 @ 23:17:10
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha japp ska försöka :D dock blev det ingen träning i dag :P

2008-04-14 @ 08:36:46
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0