Förflutna Nuet Framtiden

Nu när jag låg i mitt bad tänkte jag på en sak när jag läste en ytterst tråkig bok (ett måste från skolan), jag tänkte på hur man leve det sägs att man antingen lever i nuet, förflutna eller framtiden. Undrar vilket jag lever i? Jag tänkte först på framtiden eftersom att jag planerar så mycket, men sen kom jag att tänka på att jag tänker mycket tillbaks på hur det var förr och vad som har hänt i stället för att tänka på framtiden, jag blir mest rädd av framtiden man vet inte vad som kommer att hända då... Så jag tror mest att jag lever för nuet försöker göra saker i nuet och inte tänka på framtiden så mycket eftresom att den är skrämmande, men jag tror att de flesta lever i lite av varje och det gör nog jag med till viss del.
Alla lever för nuet och gör saker, och de tänker säkert tillbaks på allt som hänt dom också men något som är säkert är att alla tänker på framtide läskig eller spännande lite måste man ju fundera över den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, framtiden är läskig :S men du, kom på en sak. Det är nästan ett måste att du ska komma och hälsa på mig i USA?

2008-04-08 @ 17:17:21
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Fett kul!! Det gör jag gärna om jag vågar :D och då får du visa mig runt!

2008-04-08 @ 17:23:14
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0