Fredag!

Nu var det morogn igen... men idag är det i alla fall FREDAG! Ser fram emot en skön dag! Man kan i alla fall hoppas! Men när det är -6 så kan man börja tvivla! Gud vad kallt det är! Hoppas det blir varmare lite senare eftesom att jag ska shoppa efter skolan. Vill inte gå runt och frysa.

Idag blir det nog ingen jobbig dag hoppas jag, vi skanämnligen göra någon undersökning som vi har fått i uppgift att göra på Sociologin och Naturkunskapen. Måste alla ämnen lägga upp massor av projekt nu när man är som minst ointreserad! Det värsta är ändå att vi måste gå iväg och göra dom, hade varit mer bekvämt att sitta kvar i skolan och arbeta, eller nej föresten det hade bara varit ännu jobbigare och tråkigare, men det får gärna bli fint väder för då går jag gärna ut och gör den där undersökningen.

Tjaooo ska dra till skolan nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tss, :D tack för idag! Mina ben värker

2008-04-11 @ 19:20:23
Postat av: Anonym

Tack själv :D Eh ja mina med!!

2008-04-11 @ 21:01:46
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0