Grattis ULLIS

Idag fyller Ullis 19 år, shit! Vi börjar bli gamla! Jag skulle skicka ett grattis sms sådär vid tolvslaget, skrev klart meddelandet och väntade på att klockan skulle slå över till 00.00 men icke istället vaknade jag idag klockan halv tio och såg att jag inte skickat meddelandet... Typiskt! Men när jag vaknade så var det bara att skicka iväg det då, bara 9,5 timar försent.

Idag ska jag iväg till Gabbi och ha en heldag hos henne. Jag tro dock att vi ska åka en sväng till Mölnvik och ta oss ett träningspass på World Class. Jag längtar, fast nu är jag bara trött eftersom att mamma väkte mig aldelses för tidigt! Men snart så kommer jag nog igång, för idag är det nämnligen ingen skola!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Du är rolig du! Men tack!! Du var iallafall en utav de första ändå, nästan :D

2008-04-20 @ 19:23:20
Postat av: Anonym

haha fan då :P

2008-04-20 @ 22:30:03
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0