Hatar att vänta

Som vanligt sitter man här och vet fortfarande inte när jag börjar eller hur jag ska ta mig till skolan. Väntar på ett viktigt samtal som avgör min sovmorgon eller inte. Jag väntar nämnligen på att Mickis ska ringa så vi kan bestämma när vi ska till skolan. Vi ska göra någon studie och den måste vi nog göra i morgon innan första lektionen, men får se hur det blir eftersom att jag nu är väldigt trött och snart stänger jag av telefonen för att kunna somna. Det är faktiskt så att jag har svårt att sova och om jag mot all förmodan lyckas somna i tid så kommer det inte bli roligt om jag blir väckt av telefonen.

Ska nog vänta ett litet tag till innan jag ger upp och tar mig en rejäl sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0