hemliga uppdraget

Ok, det var skönt med en sovmorogn men det hemliga uppdraget blev inte lika lyckat som jag hade väntat mig... Så det blev hem och svulla och dränka sorgerna i Martini, dock fungerade inte det eftersom att martinin visade sig vara alltför sött för mig. Men nu behöver jag inte vara nyttig längre. Synd att jag har vant mig och typ inte alls är sugen på godis! Eller nu överdriver jag, jag har just vräkt i mig massor av chips. Men jag hade kunnat vara utan dom ifall det hemliga uppdraget slutat anorluda istället för skrattretande! Men men på måndag blir det ett nytt hemligt uppdrag och jag hoppas på ett mer lyckat slut :D

Kommentarer
Postat av: al

Spännande med hemliga uppdrag! =)

Mmm, Martini är gott! Brukar dock köra på Perlino, smakar lika men är lite billigare, och grogga med sprite. Mmmm...

al

2008-04-05 @ 00:43:23
URL: http://aljohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej uppdraget gick åt skogen!

Imorgon:D:DD:D:

2008-04-05 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0