Hemma från Mora

Äntligen hemma!! Efter tre dagar i mora känns det skönt att äntligen få komma hem till civilisationen! Ok att jag bor på landet med det är ingenting emot Mora! Det enda som finns där är innebandyhallar. By the way så åkte vi ut i semifinal på straffar, SURT!
Föresten är det inte konstigt att man får en konstig uppfattning för hur folk är där uppe, alla fördomar stämmer in. De såg mest bara allmänt ovårdade ut, inget för mig! Måste alla killar köra runt i otroligt gamla volvos och ha bättre högtalarsystem än vad bilen pallar!

Eftersom att det var så mycket dötid emellan matcherna så blev man väldigt sysslolös, det fanns verkligen inget att göra där uppe förutom att spela innebandy, sminka sig, äta och gå promenader. Därför gick vi plus minus noll som tur var! Sen såg vi också väldigt välvårdade ut till matcherna!

På väg hem fick man sig ett ragg i en bil som försökte köra om oss, han lyckades men blev om körd av oss när han väl lagt sig i innerfilen. Han kunde inte hålla jämn fart! Så höll vi på från Falun/Gävle till Kista. Trodde hans kulle köra va vägen!

Nä i morgon tar jag mig en sovmorgon och på kvällen blir det fotboll på Stadion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0