i säkerhet

Var visst "ledig" idag. Jag hade missat att vi hade inställd Natur eftrsom att vi skulle på massage någonstans och eftrsom jag hoppade det så var jag visst ledig! Det hade varit skönt om jag inte hade missat det och åkt ända till Ålstäket innan jag fick nyheten. Jag hoppade snabbt av för att ta bussen hem igen men bussen jag hoppar på sitter såklart bombmannen!!!! Jag får panik när jag ser honom sitta lite längre bak i bussen och jag hoppar snabbt in på ett säte och gömmer mig. Jag vågade knappt sträcka upp haden för att plinga ifall han också skulle av! Jag såg att han satt och sov och hade troligen missat sin hållplatts eftrsom att han INTE håller till här ute. I hemmesta vågar jag äntligen plinga och hoppa av i skräck! Tänk om han skulle vakna och också hoppa av!?!? Men när jag väl gått av och kollar in i bussen ser jag att han fortfarande sitter där och sover, SKÖNT! men jag är fortfarande rädd att han ska ta bussen tillbax och hoppa av i hemmesta. Som tur var kom bussen tillbax ganska snabbt och han sitter kvar där på bussen och fortsätter sova, PHU!! Villket trauma det var! Jag överdriver verkligen inte, jag är seriöst livrädd för honom!

Nu är jag i alla fall hemma i säkerhet och ska skriva PA-rapporten och sedan blir det donken med Gabbi innan Djurgårds matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0