JAG HATAR MIG SJÄLV

Finns inte mycket mer att säga, jag HATAR verkligen mig själv! Jag är verkligen trött på mig själv och trött på min otur som förföljt mig i 18 år!!! Kan jag aldrig göra något rätt eller bara få lite tur någon enstaka gång! Det skulle vara skönt! Jag tar tillbaks allt jag sagt om att det är ny vecka och att jag aldrig mer ska gnälla, för den här veckan började ju uruselt!!  Om inte turen vänder så vet jag inte vad jag gör! Jag får panik!

Nu ska jag bara göra sånt som jag är bra på och det är att gnälla och tycka synd om mig själv, så SYYYND!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som oturs veckan har smittat av sig på någon annan nu!

2008-04-07 @ 16:35:02
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

EH JA! och jag ser inte fram emot resten av veckan! Precis som du sa, nu är resten av veckan förstörd också..

2008-04-07 @ 16:58:14
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0