Jag vet att det var ett halvår sen jag fyllde år men

Har just tittat på bilder från min födelsedag! Inte roligt alls! Tyvärr kan jag inte lägga upp dem för då skulle sidan stängas ner! Så illa är det! Hade varit kul med något fint kort på förmiddagen men icke, finns bara hemska bilder från lite senare på kvällen. Varför tar man aldrig bilder när allt är lugnt och alla inte är helt dragna? Det ska bara fottas när man är som minst snyggast och knappt kan hålla i kameran. ILLA! De där bilderna får nog stanna i någon undangömd mapp på datan.

Nu har jag verkligen tittat klart på bilderna och det är dags att krypa ner i sängen, pallade inte plugga men det får bli som det blev!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där bilderna ska nog inte visas för allmänheten. HAHAH!

2008-04-10 @ 22:27:18
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA! Nä det är nog bäst att de förblir undangömda!!

2008-04-10 @ 22:30:29
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0