Kalas

Har just duschat och ska snart göra mig fin för kalaset som jag ska på. Det är nämnligen Ella som fyller år, våran granne, så vi ska dit och fira henne. Shit fyller hon redan 5 år?? Känns som i går då jag grattade Dan som fått en lillasyster! Men det var 5 år sen.

Tiden har gått väldigt fort och snart tar jag studenten (förhoppningsvis) och flyttar hemifrån och skaffar bil! Då gäller det att vara vuxen, men jag känner mig inte mer vuxen nu än för 5 år sen. och ändå för fem år sen hade jag inte fått någon moppe eller ansvar alls. Förhoppningsvis så har jag blivit mer vuxen nu än för 5 år sen för nu håller jag på att skaffa körkort och blir snart utsparkad från skolan och ska flytta hemmifrån. Man blir så illa tvungen att växa upp och börja bete sig ansvarsfullt. Önska mig lycka till för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till Gäddan!

2008-04-12 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0