KLAR

Idag är äntligen projektredovisningen klar!! Den som man haft 8 månader på sig att göra men de allra flesta har bara lagt max 1 månad på det, liksom jag. Ingen bra ide! Så ni som ännu inte gjort något projektarbete, BÖRJA I TID! Alla tjatade verkligen om att man skulle börja i tid men lyssnade jag? NEJ, men där fick jag för det! Nu är det bara det jobbigaste kvar, rapporten! Nu kommer de sömnlösa nätterna fortsätta tills den är klar. Men jag orkar inte bry mig den får bli som den blir.

Nu håller jag på med en krönika som ska vara inne i morgon, ja den blir faktiskt ganska lyckad, bara det att dem som läser den inte kommer tro att jag har något liv, men whatever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan så man ville fira att pa är öveer :D:D

2008-04-22 @ 22:43:36
Postat av: Anonym

Ja verkligen :D

2008-04-22 @ 23:12:31
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0