Rent hus

Har just tittat på Rent hus den där Marie-Louise verkar ju väldigt anorlunda men väldigt härlig på ett konstigt bra sätt! Hon tycker att damm är vackert...! Ja vi har alla olika smak! Hon är faktiskt en väldigt härlig person vekar det som! Jan som de städade åt verkade också vara så himla gullig glad för allting och hans "jaoja" får ju vem som helst bara råådigga honom! Hoppas jag också blir sådär tacksam när jag blir gammal! För just nu gör jag knappt annat än gnäller känns det som..! Men det ska det bli ändring på såfort jag börjar få som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojjaru? Kollar du på den där skiten?
HAHA!

2008-04-23 @ 23:28:57
Postat av: Anonym

HAHA ! Första gången idag ;) fett kul!

2008-04-24 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0