Så var det äntligen fredag!

Nu är man äntligen hemma igen! Blev en sovmorgon idag igen, skönt det var jag värd! Men fick dock en rejäl utskällning av läraren, jag tor hon fattade att vi  inte gjort något, när vi ville ha råd.

Som sagt äntligen hemma, fick skjutts av Ullis ända in till dörren, TACK! Nu väntar jag bara på min syster som sk afixa käkl till ikväll, ska nämnligen bli hemma kväll med henne medans våra föräldrar är och har kul! Skulle egentligen till Tire och fira hennes fördelsedag, GRATTIS TIRRE! Men sen dök något upp så det blir hemmakväll. Men Sara får JÄTTEJÄRNA skynda sig hem för jag svälter seriöst ihjäl snart! Eller så försvinner godiset vi ska ha till Berg flyttar in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARSEGOD Stumpan!

2008-04-18 @ 21:31:17
URL: http://ullanpullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0