Shopping

Filmen igår var väl bra, det var väl ett måste att se den. Nu när jag sett den så slipper jag se den igen. Det var ioförsig inget större fel med den men klart inte det bästa man sett.

Idag har jag varti och shoppat med min mamma, älskar att göra henne fattigare! Jag hittade äntligen en vårjacka, dock var den svart men det gör inget för då kan jag ha den i höst också. Får väl hitta någon ljusare jacka när det börjar bli mer sommarväder! Jag fick också övningsköra till sickla fram och tillbaka, vilket man har gjort ett antal gånger, men det är bättre än ingenting.

Fick också köra hem Saras moppe från hemmesta eftersom att hon var för "sjuk" för att göra det själv! Det var inte kul eftersom att det var kalt och regningt, dock hade jag med mig andra skor och ett regnställ! Jag käne mig inte direkt snygg i det. Men jag fick hoppas på att ingen såg mig. Det gick i alla fall fort hem eftersom att det inte var så lång och plus att den nog var trimmad för jag fick upp den i 80. Tyckte väl att det gick fort innan jag kollade på hastighetsmätaren! Men laglig som jag är så saktade jag ner... men åkte fort upp till 80 igen eftersom att 50 gick aldelles för sakta.

Nä nu ska jag kolla på Parlamentet och Björn Gustavsson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, en ny jacka :)

2008-04-13 @ 23:18:17
Postat av: Anonym

Jappsi :D

2008-04-14 @ 08:36:06
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0