Skivor- vad ska man ha på sig?

Den här dagen känns som om den varit jätte lång fast ändå jätte kort, vad har jag gjort hela dagen? Kalaset var ju från 17-20, vad gjorde jag innan?? Ingen aning. Nu är jag trött och funderar på att sova, eller ska man lägga sig framför tvn nu kanske. Det vore skönt, det går visst en film snart. Vad hette den... En officier och en gentleman. Undrar om den är bra. Har hört talas om den förut och vet att den är jätte känd men har jag sett den, det är frågan? Får väl slå på tvn och kolla.

I morogn hoppas jag på shopping eftersom att det inte blev av idag. Måste hitta min vårjacka, men svårt eftersom att jag inte vet hur den ska se ut. Får väl leta mig fram. Vill även uppdatera vår-garderåben. Vore också kul att hitta något till Gabbis skiva där temat är Cowboys och indianer. Funderar på något i stil med Cowboy. Vet att det är ungefär en månad kvar men det är aldrig för tidigt för att börja fundera, måste även hitta något till min egen skiva som är om ungefär en månad den med! Vad ska jag ha på mig, det är frågan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå gå på kalas :(

2008-04-13 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0