Skola... eh nej

Det blev ingen skola idag, orkade verkligen inte. Men jag kom till intervjun hos mamma i alla fall. Den gick bra och vi var nöjdda efteråt. Innan så var vi å fikade på Dellan och efter intervjun så blev det shopping på kicks, fast jag hittade bara ett läppbalsam som luktade godis!! Kolade på skor också men hittade inte de perfekta! Hoppas på storshopping i helgen!

Idag blev jag också tvungen att gååå ända från sandö! Shit vad jobbigt, det var så varmt så min svarta skinnacka kändes inte så praktisk. Men det var ioförsig tur att det var varmt för det är inte kul att gå där när det är svinkalt. Eller jo det är bättre för då kan man komma hem och ta ett varmt bubbelbad!! Nu längtar jag till vintern igen! Men något säger mig att den nog inte är över än, det kommer nog bli fler i alla fall KALLA dagar. Då ska jag passa på att ta mig mitt bubbelbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0