Skoltrött

Idag var ingen rolig dag... Ni har hört deet förut men jag måste säga det igen FY FAN VAD JAG ÄR SKOTRÖTT!
Jag påallar inte mer! De säger att det bara är två månader kvar... men det kommer seriöst att vara två låååååååånga månader. Nu har jag just skickat in världens sämsta uppsatts men det gör inte mig något alls eftersom att jag slutat bry mig.

På söndag så blir det äntligen det efterlängtade spat! Då ullis blir det nya krafter! Får vi hoppas annars kommer vi snart göra något väldigt dumt! Och inte ska vi ha gått de här två och 2/3 terminer i onödan! Nä det tillåter jag inte!

Nu ska jag fixa lite fika och sätta mig och plugga för i morgon händer det ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny, mina uppsats suger också!

Längtar tills på söndag och imorgon, då jävlar Jenny! Hitta motivationen nuuuu!

2008-04-03 @ 19:52:09
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo nu jävlar jag har motivationen inför vårt hemliga uppdrag i morgon, sen får vi vila ut på spa på söndag. Längtar!

2008-04-03 @ 20:22:32
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0