Skönt att vara hemma tidigt

Skönt, idag slutade vi tdigt. Jag han till och med komma hem tidigt, ett stort pluss! Det är inte ofta, ioförsig fick jag skjutts av ullis TACK! När jag kom hem blev det fika med mamma efter att jag hjälpt henne att färga håret. Men nu sitter man här igen och ska försöka plugga. Har inte kommit så långt, funderar på tatueringar. Jag kanske har kommit på något bra till handleden nu, men får se. Det finns så mycket fint att man knappt kan välja, tänk att man förhoppnignsvis ska ha den hela livet. Det orkar jag iofösig inte tänka på, om man vill ha bort den så går det faktiskt, inte mer med det.

Måste bara få med en sak som Heli tyckte jag skulle skriva, det vara att hennes bärpaj var jätte god! Det skriver jag inte bara för att hon sa det utanför att den verkligen var det! Den var nyttig också ett stort pluss för min diet. Eller jag vet inte om man kan kalla det diet, nu äter jag bara inte godis, pizza eller donken. Det har väl gått bra, men nu missade lite i helgen när jag var ute, då det blev läsk till drinken, men annars går det bra. Jag är inte ens sugen på godiset som står på bordet. Men det kanske är för att jag är väldig mätt efter allt te jag just druckigt.

Nä nu ska jag fortsätta plugga, BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0