Solsken!

Vilken skön dag! Det var aldelles för varmt för att sitta ute idag på dellan, men när Mickis och Sofia kom fick jag och Nina ge med oss och gå ut. Sedan gick vi hem till Mickis för att göra klart PA-arbetet. Det blev dock en fika paus i solen! Det var länge sedan man kunde göra det!

Efter jag varit hos Mickis åkte jag till pappa för att hämta hem min moppe, jag kände mig som 15 igen och det var ingen rolig känsla! Nä, moppen ska säljas i år och en bil ska införskaffas :D

Nu ska jag resa mig upp och lunka iväg till tv:n där Uggly Betty snart börjar och sedan Deperate Housewives!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag missade despe :(

2008-04-29 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

det som var så bra!!

2008-04-29 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0