Torsdag

God morgon! Nu har jag just gjort i ordning värsta frukosten! Jag är inte den som uppskatar frukost direkt men jag vet att det är det viktigaste målet om dag så eftrsom att jag fick sån himla tid över så har jag gjort iordning en stor frukos, förhoppningsfullt liiiite nyttig också. Frukosten består av: Te (ett måste), knäckemacka, en ny Tropicana juice och youghutrt med vanilj, kanel och äpple. Faktiskt en riktigt god blandning!

Dagen idag består av skola från 9.50-17.00!!! Japp en riktig långdag! Vilket inte låter kul! Men inte nog med det s¨å har vi väldigt mycket i skoolan att göra tills i morgon! måste försöka läsa ut boken som verkligen är hur trist som helst! Senare på kvällen blir det träning, om jag hinner och orkar! Jo, men det ska jag för det var nämnligegn evigheter sen. Jag tror laget saknar mig, lr jag hoppas ju på det i alla fall ;)

Nu ska jag äta upp min frukost och sedan kila bort till bussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu vart träningen iställt, så du kan plugga på!

2008-04-10 @ 18:37:02
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja och det var verkligen inte vad jag ville!

2008-04-10 @ 19:59:50
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0