080808

Jag vet att 08-fetsen var i fredas men efter det så var man inte riktigt på topp. 08 kvällen var lyckad och shit vad mycket folk det var! Om jag hade dragit upp mina fötter hade jag stått kvar ändå. Det var helt sjukt. Så efter stureplan drog vi till en klub där vi hittade en scen att dansa på, då blev vi poppis kan jag lova! Kvällen slutade i min lägenhet där vi skulle ha efterfest men det blev inte mycket till efterfest när vi somnade.

   


I går blev det frukost på pizzerian som ligger precis nedanför lägenheten, kan man ha mer tur eller vad?? vi spånade också på ideér om hur man kan göra om i lägenheten, och gissa vad vi hittade sedan?!?!?!


Kan man bli mer taggad på att flytta hemifrån när man hittar tvättstugan?!?! Jag tror att jag och Mickis är dom enda som ser fram emot tvättstugetiderna. Undrar om man kan bli uppsagd från lägenheten om man tar för många tvättstugetider??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0