Alpha Dog

För kanske ett år sedan berättade Nina om en film hon sett som hon tyckte var hur bra som helst, och till min glädje medverkade Justin Timberlake i den. Hon berättade om hela filmen och såklart om slutet eftersom att jag älskar att höra allt från början till slut innan jag ser en film eller läser en bok. Jag tyckte den lät jätte bra och såklart var jag tvungen att se den inte bara för handlingen utan också för att just Justin var med i den.

Filmen var hur bra som helst och jag älskade den. Det är nog den hemskaste filmen jag sett, den var så sorglig. Men hur bra som helst! Jag tror jag blivit lite känslig på sista tiden?!?! vad gör man åt det?? Inte likt mig att böla till filmer, vad händer! Nä nu får jag ta och ge mig.

Nämen idag skulle jag och Sara dra och fixa film för en dag i soffan och då hittar jag den här filmen på hyllan mitt bland alla andra vanliga tråkiga filmer. Jag skriker: ALPHA DOG, den ska vi ha. sara fick inget att säga till om. Vi åkte hem igen och filmen var lika bra som jag kommer ihåg den, men så hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0