Arbetslös

Efter en tuff natt utan sömn resulterade till en förmiddag framför teven. Men senare på eftermiddagen skulle dte bli en liten shopping runda med mamma och syster, men det gjorde mig bara väldigt irreterad! När vi kommer dit har jag bestämmt mig för att köpa ett par skor som såklart inte fanns! Jag blev genast då på dåligt humör och när det visade sig att det heller inte fanns några jeans som var bra nog åt mig. Gav jag upp och nu är jag irreterad för att jag inte fick det jag ville ha.

En annan sak som också irreterar mig är jobb. I morgon börjar alla i skolan och jag är ledig vilket skulle ha känts hur underbart som helst om det inte vore för all ångest över att hitta ett perfekt jobb. Jag har kommit på att det inte finns något perfekt jobb. Så hur blir det då? Arbetslös??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0