Fest

Dagarna flyter på som en dröm! Jag gör absolut så lite som möjligt! Men idag är det stressigt! mycket att fixa inför 08-festen! Lägenheten är fixad och allt annat vi behöver. VI ser ut att bli ett gäng och ikväll ska det röjas! Jag är så taggad, och det verkar alla andra också vara! Det blir perfekt. Visste inte att det var så jobbigt att vara den enda som är ledig. Men det gör ju bara att jag ska få fixa inför allt, vilket är väldigt kul men så INTE min grej. Fast det kan nog bli. Efter att ha tittat på OC och när dom anordnar fester verkar det väldigt kul. Det är något jag skulle kunna tänka mig. INte för att jag anordnar någon fest utan förbereder oss bara inför festen! Men det ska bli kul och jag vet vad jag skulle vilja göra efter semestern som verkar hålla i sig ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha ett mejl och veta ALLT om 080808, TACK!

2008-08-08 @ 20:47:02
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan du lita på ;D

2008-08-09 @ 19:05:43
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0