"Festar du så festar jag"

Just nu är mitt liv lite för oseriöst men det trivs jag väldigt bra med och en låt som jag bara älskar beskriver mitt liv väldigt bra just nu, "Festar du så festar jag det blir nog fan fest varje dag, bada bastu och må bra så här ska livet alltid va". Ja livet borde vara en fest! Hur ku som helst! Men ikväll blir det faktiskt en hemma kväll  det var hur länge sen som helst jag bara satt framför teven och med handen i chipspåsen på en fredag kväll, jag vet att jag skulle bli nyttig nu i veckan men jag börjar på måndag istället! Det sak också gå en bra film ikväll på teven, "Röd drake" jag tycker den är så obehaglig men den är faktiskt bra! Visst jag får väl ta att jag inte kommer kunna somna ikväll men det är det ju värt eller hur?!

Här är den klockrena låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0