Filmkväll

I gårkväll blev det filmkväll med en och annan alkoholhaltig dryck, vilket resulterade i en riktigt trevlig kväll! Och natt, eftersom att vi inte somnade försen vid halv sex på morgonen men endå lyckades komma upp vid halv elva för att fortsätta kolla på film. Bara synd att vi pratade sönder filmerna och inte riktigt hängde med. Men vad gör det. Vi åkte även in till coop en kvart innan det stängde och shoppade loss på chipsen! Jag tror jag endå lyckades göra kassörens kväll lite roligare!! Man kan ju hoppas.

Nu är jag hos Heli och vi ska jag snart iväg på homeparty och köpa Snö smycken!! Därför blir det stora plånboken med, för när jag är köparsugen kan inget stoppa mig! Jag är taggad som alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, ska du dit?! Vädret... Ja, det är ju inte säsong direkt. Det regnar väl en del. Kolla på baksidan av DN och kolla, tror att det var 26 grader idag. Det är väl okej, men det är ju varmare i typ Turkiet och så vid den här tiden :) Men Thailand är ju alltid Thailand!

2008-08-28 @ 22:57:17
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev det några fina smycken? :)

2008-08-29 @ 12:14:01
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOllo- Precis Thailnad är ju alltid Thailand ;)



Ullis- det fanns hur mkt som helst ett under att jag inte tog med mig hela sortimentet hem ;) bilder kanske kommer upp på bloggen ;)

2008-08-29 @ 13:37:21
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0