Hösten

Vad kommer egentligen att hända i höst? Jag vet vad jag vill ska hända i höst, men sen är det ju aldelles för många detaljer och annat som måste stämma för att det ska bli bra. Tyvärr är det för mycket som inte stämmer för att några av mina planer ska kunna gå i uppfyllelse. Men för att jag ska kunna flytta ut och resa iväg så behövs det ett jobb och därefter kan jag börja planera resten. Å jobb är verkligen inget för mig. Jag börjar bli lite orolig. Men ett år till i skolan hade jag inte heller pallrat, det är tur att det äntligen är slut.


None

Men ibland var det inte så illa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, saknar det också lite lite lite grann.

2008-08-19 @ 01:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0