Jag är sorglig

Här sitter man igen och här har jag också spenderat hela min dag sen jag gick upp klockan 12 idag. Det är nästan sorgligt. Vid ett åt jag min frukost sen var jag fast här och jag har bara flyttat på mig när jag skulle äta middagen. Fast det mest sorgliga är att jag fortfarande klockan halv åtta har på mig pyamasen!!

Igår spenderades dagen i gallerian! Där jag shoppade loss, och eftersom jag inte hittade några jeans eller mina skor så tröstshoppade jag ännu fler onödiga tröjor! Nej vad är det jag säger, tröjor är aldirg ONÖDIGA!! Men fler tröjor jag vet att jag egentligen inte behöver. Men whatever, jag älskar tröjor lika mycket som alla andra kläder. Så nu är det bara att försöka pressa in dom i garderoben. Trots mina tre olika garderober så är det välidgit fullt och kläderna får knappt platts. Jag kan ju töma min träningsgarderob eftersom att jag har slutat träna. Men det är som att verklighen ge upp träningen, det vill jag inte. NÄ i morogn blir det gymmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0