Körlektion

Äntligen blev det av med en av alla mina körlektioner. Det gick förvånansvärt bra oh nu vill jag köra upp!! Visserligen vet jag att jag aldrig skulle klara det men jag har verkligen tröttnat på att övningsköra jag vill bara ta bilen och åka vart jag vill när jag vill! Känna den frihet man kände när man fyllde 15 år och fick moppe. Då tyckte man att det var världens frihet, man kunda ta sig vart man ville när man ville. Nu känns det mest pinsamt och väldigt begränsat. Inte vill jag komma tuffandes på min moppe när alla andra jämåriga räjsar runt i sina bilar. Nä nu har jag fått nog ett körkort ska inskaffas. Ullis jag vet att du tror på mig och jag ska stå med bilen redo på arlanda när du kommer hem!!! (Ingen taxi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA BRA JENNY! Ja, jag tror på dig! Du kommer klara det där :) Du vet väl vem du ska ha med dig på Arlanda? HAHAHAHA

2008-08-02 @ 02:35:07
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: JennyVive

EH JA ;D där ska vi stå och skrika och vinka på dig :D

2008-08-03 @ 20:08:51
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0