Kräftskiva!

Ikväl blir det kräftskiva och jag är as taggad som vanlgt! men frågan är hur många andra som är det? Men annars har vi planer på utgång om det blir för få som är taggade på fest! För på krogen där är alla alltid taggade! man ska även vara röd ikväll så vi matchar våra kära vänner som ska ätas! Tråkigt bara att jag inte köpte något halsband som passar med rött i Torsdags.

På dagen idag var jag på Vernissage eftersom att en kompis hade någon utställning om Sarajego om något krig där. Det fanns många roliga citat, jag tror inte de skulle vara roliga utan hemska men dem sa det på ett roligt sätt. Jag har ju som sagt svårt satt ta något seriöst så typiskt mig att tycka något hemskt är roligt! Nu får jag ta och ge mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, JAG LÄSTE MEJLET JUST OCH JAG DOG, TYP.



SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!

2008-09-01 @ 04:59:39
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHH!!!! EH JAA!!!!



Fast din helg haha i bilen hahaha SÅ JEVFLA SKÖN!!

2008-09-01 @ 12:57:04
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0