Män som hatar kvinnor

Nä nu måste jag försöka bli lite vettigare! Idag har jag och mamma varit och uträttat ärenden, men annars har jag bara legat i min säng och kollat på OC... Nä om jag ska vara hemma måste jag i alla fall göra något vettigt. Jag har faktiskt fått en bok, och jag har hört att om man läser blir man smartare! Så det är nog slut med mina OC-marathon och början på boken som jag inte kommer igenom. Men nu ska jag försöka läsa ut den och fortsätta med uppföljaren. Boken heter Män som hatar kvinnnor och den ska vara väldigt bra enligt alla som läst den. Jag ska därför försöka ge den en chans, men böcker hara aldrig varit min favoritsyssla oh nu när man slutat skolan vill man helst slippa dom. Men nä, den här boken ska jag klara av tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är grymt bra :)

2008-08-05 @ 06:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0