Nörd

Jag är en sådan person som aldrig tröttnar på bra serier, filmer eller böcker (visserligen finns det inte många bra böcker), så när jag ser någon kan jag se om dom hur många gånger som helst! Jag vet visst låter det sjukt? Men nu är det OC som gäller, nu när jag har börjat se om dom kan jag inte sluta försen säsongen är slut. Jobbigt blir det bara om jag får för mig att se alla säsonger eftersom att vi har alla! Då kan det ta tid innan jag får ett liv igen. Men synd för nu ska jag fortsätta mitt OC-marathon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om boken, män som hatar kvinnor? :D



btw, igår körde jag jävligt hårt!

2008-08-04 @ 01:55:44
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: JennyVive

Måste erkänna att jag bara lyckats läsa 20 sidor på 2 månader... men jag kämpar vidare!



HAHA du är bara för klockren!

2008-08-04 @ 19:14:42
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0