Spårat

I fredas blev det spontan-utgång vilket inte blev speciellt lyckat. Nina ringde mig på kvällen och frågade om jag var klar för utgång, vilket jag inte var så jag klädde upp mig och gjorde mig klar så fort jag kunde. När jag mötte upp dom andra på bussen kom jag på att jag inte hunnit föra som alla andra gjort. Vilket ledde till att jag fick panik och när vi kom fram till ställlet skulle jag komma ikapp, det var ingen bra idé! Jag spårade och det ledde till en av de värsta bakfyllorna jag haft och jag missade pride-paraden. Det blev en säng-liggar-dag med OC-marathon.
 
Idag blev det i alla fall bio med Robban. Vi såg Hancock som såklart var hur kul som helst! Men vad annat kan man förvänta sig när det är Will Smith vi pratar om?! Han är seriöst den skönaste negern ever!

och nu har jag äntligen fått mitt gula McDonalds glas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0