Underbart

En otroligt skön helg på sjön. Där fanns det inte mycket att göra än att bara njuta av nuet. Solen sken och det blåste härligt vilket gjorde det otroligt skönt att ligga uppe på deck och sola och njuta av den nya musik som nu finns i min kära ippe. Man behövde inte tänka på annt än att bara vara. Det som jag längtat efter hela sommaren, att bara va. Nu fick jag äntligen njuta av det. Borde finnas fler sådanna helger. Det fanns allt man behövde på båten, MAT, dusch, teve och solen! Jag njöt! Men eftersom att det var mycket tid att döda finns det nu bilder på mig man borde förbjuda, inte fagra någonstans men helsköna! och jag kan lova några provsmak i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0