Värmdö Golf Klubb

Kvällen var rolig nästan alltför rolig, mest roligt bara för allt sjukt som hände. och det var mycket på bara en kväll. LIte för många händelser därav massor av roligt att ta in idag och förstå. Fast förstått något har vi nog inte riktigt gjort än. Men kvällen blev lyckad och tack för kvällen! Fast jag spenderade halva min kväll utanför golfen, tur att de byter vakter på stället. För 40 minuter utanför att bara stå är inte OK.

Idag mår vi som vi förtjänade och det blev frukost på Pizzerian. Jag har ett minne av att vi åt Pizza hos mickis innan vi somnade. Det blev många pizzor men det var jag värd eftersom att jag faktiskt varit ute och sprungit igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste just ditt mejl och sitter och garvar åt dig! Du är för skön och spåra ska man göra :) Imorgon är det min tur :D

2008-08-15 @ 06:06:24
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA eh ja :D Vill höra om allt ;)

2008-08-15 @ 14:41:02
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0