Vart tog surfresan vägen?

Jag upphör aldrig att förvåna! Idag har det nu gått två dagar sen jag tog min löprunda och körde slut på mig, men ingen tränignsverk?!?! Hur är det möjligt? Idag hade jag räknat med att knappt komma upp ur sängen men här sitter jag nu och har inte ont alls... Konstigt!

Igår satt jag och Mickis och försökte planera lite för våran resa, då upptäckte vi att surfresan var fullbokad!! hur kan den bli fullbokad på bara några dagar, den var väl eftertraktad men vi ger inte helt upp så det blir till att ringa dit och kolla. Men annrs så är vi nu inne på Thailand, men har hört att det inte ska vara så bra väder där så här års.. Hm! Men någonstans ska vi och det är snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0