en kväll hemma

En fredag sitter jag nu hemma och kör för fullt på guittar hero så det krampar i fingrarna!!
Ja det verkligen krampar så nu är det paus! Kankse borde sova eftersom jag ska ställa klockan till i morgon då det blir shopping med Tirre.

Idag blev det solning och knallröd i fejjan! Men det går nog bort får jag hoppas och solning blir det mer av nu innan nyår! Man vill inte vara kritvit i den nya klänningen vi ska köpa på tisdag. Tur att det blir solning på måndag så man blir brun tills man ska prova klänningen. Små bekymmer jag vet. Det enda pinsamma med att ha solkort är när man blir konfronterad på gymmet: "jaha du ska sola" säger alla hurtiga människor som tränar för fullt. Man nickar lite blygt och skyndar sig iväg till solrummet eller hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig som fan!

2008-12-27 @ 06:36:27
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

OCH JAG SAKNAR DIG SOM FAN, KOM HEM ISTÄLLET :D

2008-12-28 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0