Förändring

Efter en helg av program efter program som visar hur många fina mäniskor det finns känner man sig väldigt dålig själv.
Tänk allt jag kunnat ha åstakommit under min lediga tid? Men det ska ändras, hur vet jag inte än men det ska bli ändring. Jag ska både göra något med mitt liv, så fort jag kommer på vad, samt försöka att bidra till förbättring! Vet inte hur många gånger jag lovat det här, som tillexempel att "jag börjar på måndag". Det finns många måsten många löften och för lite ork eller engagemang. Men jag vet vart man ska få sin inspiration ifrån, jo från dom som redan nu har lyckats eller gör något väldigt bra!

Jag är stolt över er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0