Mat och Utgång!

Nu sitter jag här i förkläde av två anledningar, ett jag ska ut lite senare ikväll och vill inte förstöra klänningen och då kommer vi till nummer två, jag lagar faktiskt mat!! Jag ska överaska min syster med middag för två, vilket aldrig har hänt förut. Pappa fick dock ha en timmes lång förklaring om hur jag skulle göra och nu hoppas jag sara uppskattar min matlagning, vilket ingen någonsin har gjort! Men idag tror jag inte mycket gick fel och jag hoppas fortfarande jag inte ställer till det med maten för det är snart klart!

NU BEHÖVER JAG BARA MIN TUR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick maten? Hoppas att det inte blev samma sak som med våra peppakakor. HAHAA

2008-12-06 @ 17:27:20
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej den blev lyckad haha nästan, men jag hade ätit mig mätt på chips innan! var ju så jävla hungrig :P

2008-12-06 @ 18:47:43
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0