Snart JUL

Snart är det äntligen jul och jag är så taggad på julafton! Eh ja, man blir som ett litet barn när julen börjar närma sig!
Julpysslat hos Mickis och off course kollat på massor av julfilmer som visas, ioförsig handlade ingen av filmerna om julen.

Jag ska verkligen ladda upp för jul och nyår och planerna är på g. Solkort införskaffat så man slipper vara kritvit i sin nyårsklänning som kommer införhandlas nästa vecka när Mickis kommer hem hon åker nämnligen upp till fjällen och lämnar mig kvar i stockholm. Ja jag vet, tråkigt att få fira jul i stockholm, ingen snö eller julkännsla alls. Helst vill man bara komma bort och upp till fjällen. Men fjällen blir ett project lite senare i vinter, vintern har ju knappt börjat! Men konstigt nog längtar jag bara till sommaren, har ju aldrig gillat den årstiden men nu har jag mycket att se fram emot ULLIS KOMMER HEM!!!! och vi ska ner till Stockholmsveckan såklart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, snart är jag hemma igen (:

2008-12-22 @ 06:14:32
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan knappt bärga mig :)

2008-12-22 @ 11:48:36
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0