Sjuk till jul

Nä idag är det ingen höjdardag precis. Mickis åker och jag har blivit förkyld! Och inte nog med det så har min rygg pajat! Eftersom jag sällan blir sjuk så gnäller jag som fan när jag väl blir det och nu har jag blivit sjuk väldigt mycket och ofta, tar min hälsa en vändning nu eller??

I morgon blir det tid hos kiropraktorn och så får vi se vad som händer. Jag själv tror det är en arbetsskada från JM. Det känns nästan bra att säga för det bétyder att jag faktiskt har slitit och haft ett jobb. Men det var roligare då det bara gjorde lite ont nu kan jag knappt röra mig. Förhoppningsvis blir jag sjukskriven... fast från vilket jobb då?? haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0