Inget körkort Inget kul

Idag skulle jag ha fixat teoriprovet... men det glömde jag och kom på att jag måste ring för att få en specialtid.. för specialfall... *SUCK*  Och körlektionen idag gick väl sådär... jag kan tydligen inte krypköra. Men va fan krypkörning är för mesar och de som inte kan köra!
Jag ska ha mitt körkort innan sommaren!!!!

I kväll händer inget kul tyvärr.. Men i morgon blir der bio och middag på donken det ser jag fram emot!!
Det har ju inte funnits så mycket att se fram emot det här lovet med det har blivit kul ändå med impuls aktiviteter, som inte är min grej men det har visat sig vara bra ändå! Man får ju se til att hitta pånågot för det här är det näst sista lovet jag kommer att ha.....  Nu blev det dålig stämning men det är posetivt att jag har ett lov kvar :D

Nä nu blir det let´s dance och Danny  ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0