Looov!

Nej, det här lovet komemr verkligen INTE att bli roligt!
Det började roligt när jag var ute och övningskörde, jag är nu närmare mitt körkort ;)
Nä i veckan ska jag plugga...! Inte roligt dock slutar veckan med en körlektion, då har jag något att se fram emot!

Idag gick jag upp klockan 10 när någon idiot som hette Hanna ringde och väckte mig! När jag får reda på vem det är kommer det att bli väldigt synd om henne! Eftersom att jag då ändå var vaken gick jag upp och pluggade, sedan bokade jag min körlektion! Men nu när jag läst de 30 sidorna som jag skulle så blir det fortsättnign på mitt OC marathon som jag slutade någon gång vid 3 i går natt.

Så hej svej nu blir det OC :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0