14 Juli

Idag fyller ROBBAN år GRATTIS!
Så lite senare idag ska jag dit och fira honom. Men tyvärr måste jag hem tidigt eftersom att jag tydligen ska till Karlstad i morgon bitti. Jag som fick för mig att det var på Onsdag. Men icke. Så nu ska jag försöka packa lite, men det är som vanligt när jag ska packa, det tar hur lång tid som helst för att bestämma mig för vad som ska med. vanligtvis kan jag börja planera flera veckor innan men jag vet inte vad som hänt med mig, jag har blivit så dålig på att planera sen jag fick lov. Men allt tar sin tid, jag håller väl på att vänja mig vid mitt "nya" liv som.... ja som vad?? Jag har all tid i världen på mig känns det som, och inget att se fram emot, inte för att jag såg fram emot att börja skolan till hösten men det var något som jag SKULLE göra men vad ska jag göra nu? Jag och Mickis kom på att vi behöver något att se fram emot så i slutet eller mitten på Agusti ska vi utomlands på antingen bara solsemester och ta det lugnt och festa eller så kanske det blir en surfsemester, det lät ioförsig as kul! Då åker man till typ Hawaii och bor med massa andra ungdomar och lär sig surfa. Jag blev väldigt taggad på det. Och då har jag något att se fram emot i alla fall, för nu känns allt oändligt och långtråkigt. Vad kommer hända i höst?

Nej nu ska jag fortsätta förska packa inför resan till Karlstad. Undrar hur det kommer att gå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nästa år har vi MASSA saker att göra ;D

2008-07-15 @ 03:34:32
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du har det kul i Karlstad :)

2008-07-16 @ 01:57:51
URL: http://ullanpullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0