Bad och sol

Gårdagen var trevlig, pappa hade i all fall kul! Bra det eftersom att det var han som fylde år. Idag skulle jag upp med tuppen så var därför lite grinig när gästerna vägrade åka hem! För idag skulle jag till Gustavsbergs Badet för att möta upp MIckis och gå ut på en tur med gåstavar! Det var jobbigt men helt ok, och efteråt känner man sig ännu duktigare! Kommer garanterat ha träningsverk i morgon! Efter gången skulle vi bada, men eftersom att Mickis fortfarande jobbade så hjälpte jag henne att rengöra kanterna på bassängen, känner mig duktig, och då kunde vi bada samtidigt och leka i rutchelkanorna! Man känenr sig som fem år igen när man åker! Det var härliga tider. Efter det var det dags för lunch och sedan solning. Har knappt hunnit sola på hela sommarlovet. Är vit som en jag vet inte vad! Det får det bli skärpning på! Så i morgn blir det solning för hela slanten på någon badstrand Mickis ville visa mig. Förhoppningsvis utgång på kvällen! Det var däremot ännu längre sen! krogen är inte lika lockande nu när man kan gå dit när man vill. På sommaren är det ju ändå mysigare att vara utomhus.

Ikväll ska vi på bioprämiären av The Dark Nigth, eller vad den nu heter. Men alltid trevligt med bio, för att inte tala om menyerna! Ikväll ska jag även klä mig ordentligt ifall att man vinner något igen och då vill man ju inte komma som en lodare och skämma ut sig totalt! Nä ikväll får jag skippa crocsen och mjukisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0