Duktig

Idag känner jag mig duktig som hjälpt till att städa. Ja nu när jag är ledig har jag inget att skylla på. Men det kändes bra och nu får man beröm! Men nu känner jag mig också väldigt trött och äcklig. I morgon fyller min pappa som sagt 50 år, han börjar bli gammal och det börjar jag med! Tiden går fort. Snart är jag nog redo att flytta hemifrån också. Det vore något, och då ska jag ha min mopps också. Undrar vad han skulle heta? En söt liten knubbig/skrynklig hund passar väl i nästan allt! Framtidsplanerna är många men väldigt begränsade. Jobb vill jag inte tänka på, bara det roliga. Det finns massor av roligt att planerna nu när man fortfarande är "ung"! Fast Pappa är snart 50 och han kan väl också göra masor av saker,. plus att han inte verkar lika gamal som sifrorna visar. Varsegod pappa, bäst att vara snäll eftersom att han fyller år och skaffa sig lite plus poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0