En dag avklarad

Nu var första semesterdagen avklarad, och kan alla sluta säga att jag inte har semester. För jag har semester från jobbet. Vist är det så att jag inte har något jobb att komma tillbaks till från semestern men vad gör det för jag har semester tills vidare och det kan jag leva med. Jag är mellan två jobb och det kallar jag semester.

Idag har jag hört massor av roligt från Ullis som verkar ha det väldigt bra, men själv längtar jag bara tills du kommer hem för när du är med händer det alltid något och just nu händer det inte mycket. Men jag får väl ta tag i det själv eftersom att du inte kan göra det på ett bra tag. Men du vet vad som händer efter att vi träffas på arlanda!!!!

Undrar vad som ska hända nu
min första dag spenderades framför solen vilket kändes bra, nu är jag tillbaks, eller nästan i alla fall. Även fast jag inte kom i säng försen vid 1-tiden så vaknade jag straxt efter fem på morgonen, vad är felet? Men jag hoppas komma in i sommarlovsrhytmen snarast möjligt nu. För jag vill verkligen känna på det nu, det är verkligen efterlängtat! I morogn ska jag nog pressa lite mer sen får jag se om det blir lite socialt umgänge med mina vänner som jag ej träffat på jätte länge. Käns som att det vore evigheter sen, men inte konstigt, att gå ifrån att ha träffat varandra varje dag till att bara träffas en gång i veckan. Käns konstigt att behöva vänja sig vid sådant. Men det som känns ännu mer konstigt är att vi ska börja jobba nu, att vi aldrig mer kommer sitta i skolbänken tillsammans och skriva av varandra eller kopiera texter till varandra. Jag kommer aldrig sakna själva skolan men jag kommer däremot sakna allt man gör tillsammans i skolan. Jag vantrivdes aldrig när jag fick vara med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntar spännt efter meeejl från dig ;D

<3

2008-07-06 @ 15:42:03
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag tills jag får komma dit :D Saknar dig <3

2008-07-06 @ 17:36:45
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0